Χάσε λίπος, όχι μύες

Στην πραγματικότητα είναι αδύνατο να χάσετε λίπος χωρίς την οποιαδήποτε απώλεια στους μύες. Μπορούμε όμως με μερικές κινήσεις "ΜΑΤ" στην διατροφή μας να εξασφαλίσουμε οσο το δυνατόν την μικρότερη απώλεια από τον όγκο των μυών.

Φυσικά ο πρώτος και κυριότερος κανόνας είναι να μην βιαζόμαστε.
Εάν δηλαδή κάποιος έχει σκοπό να χάσει 30 κιλά αυτό θα πρέπει να γίνει σταδιακά και όχι σε ένα χρονικό διάστημα δύο μηνών. "σὺν μυρίοισι τὰ καλὰ γίγνεται πόνοις" (Τα καλά τα αποκτά ο άνθρωπος με χίλιους δυο κόπους)έλεγε ο Ευριπίδης.



Βάζουμε λοιπόν έναν στόχο για το βάρος που θέλουμε να χάσουμε και ξεκινάμε την διατροφή μας.

Αν το λίπος είναι τοπικό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αερόβιες ασκήσεις σωματικής εξάσκισης 3 με 4 φορές την εβδομάδα για 40 λεπτά, κάνοντας σίγουρα για 20 λεπτά διάδρομο, αλλα και τροφές που θα σε βοηθήσουν όπως:

1)Το νερό.
Ο πολυτιµότερος σύµµαχός σου για απώλεια βάρους και ιδιαίτερα του τοπικού πάχους είναι το νερό 8 - 10 ποτήρια το λιγότερο λοιπόν, θα σε βοηθήσουν να "πετάξεις" τις τοξίνες... που κρύβονται τοπικά στο κορμί σου.


2)Κατανάλωσε καθαρή πρωτεϊνών
Ορός γάλακτος σε σκόνη πρωτεΐνης, κοτόπουλο, γαλοπούλα, άπαχο βοδινό κρέας, τα αυγά και το γάλα θα πρέπει να είναι η κυριότερη τροφή. Αυτό βοηθά και τροφοδοτεί τους μυς  να παραμείνουν μεγάλοι, καθώς οι μύες  τρέφονται από πρωτεΐνη ώστε να αναπτυχθούν. Ενώ ταυτόχρονα διατηρείτε χαμηλών λιπαρών διατροφικές συνήθειες.
Τρώγε λιπαρά ψάρια όπως σολομό, σκουμπρί, σαρδέλες τουλάχιστον δυο με τρεις φορές την εβδομάδα.

3)Μείνε μακριά απο τους υδατανθρακες
Οι υδατάνθρακες  αυξάνουν την έκκριση ινσουλίνης και προωθούν την αποθήκευση λίπους.Τα μικρά και συχνά γεύματα τονώνουν τον μεταβολισμό και διατηρούν σταθερά τα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκόζης στο αίμα. Πάρε βαθιά ανάσα και ξέχνα γλυκά, ζάχαρη στο καφέ, μαρμελάδες κ.τ.λ.
Κατανάλωσε δημητριακά, ψωμί και ζυμαρικά ολικής άλεσης. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, τα οποία μειώνουν την απορρόφηση και αποθήκευση λίπους.
Φυσικά αυτό θα πρέπει να γίνει σταδιακά αλλιώς ο ρογανισμός υπάρχει πιθανότητα να υποστεί σοκ, απορυθμίζοντας τον μεταβολισμό σας,

4)Φάτε συχνότερα και μικρότερα γεύματα.
Μοιράστε την "πείνα" σας σε 6 στάδια μέσα στην μέρα, ανά δύο ώρες. Ο καταλληλότερος συνδυασμός είναι τρία πλούσια γεύματα τροφίμων, τα υπόλοιπα τρία να απαρτίζονται απο συμπληρώματα όπως ροφήματα πρωτεΐνης ή μπάρες,
Επίσης τα συχνά γεύματα κρατούν το μεταβολισμό σταθερό.
Πρόσθεσε στο διαιτολόγιο σου φρούτα και  λαχανικά.  Ιδιαίτερα το λάχανο, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, η αγκινάρα: Τα λαχανικά αυτά βοηθούν στην απομάκρυνση των περιττών υγρών από τον οργανισμό αλλά και των τοξινών.

5)Κόψε τους υδατάνθρακες την νύχτα
Αυτό θα τους αποτρέψει από το να αποθηκεύονται ως λίπος το βράδυ, όταν ο μεταβολισμός μας επιβραδύνει κάθε διαδικασία.

6)Γυμναστική, γυμναστική, γυμναστική.
Συμβουλευτείτε έναν γυμναστή, ώστε να σας εντάξει στο σωστό πρόγραμμα εκτιμώντας την σωματική σας κατάσταση και την διατροφή που ακολουθείτε καθώς και πιθανά προβλήματα υγείας.



7)"Σβήσε" το τσιγάρο, ελάττωσε τον καφέ και κόψε το αλκοόλ.
Η νικοτίνη και η καφεΐνη αυξάνουν την κατακράτηση υγρών, ενώ το αλκοόλ παρέχει στον οργανισμό «κενές» θερμίδες (empty calories foods) και αποθηκεύεται σαν λίπος.


Χάρης Αλεξανδρής.
Το comment box είναι ενιαίο και αφορά όλα τα σχόλια που αναρτώνται στην σελίδα. Για αποφυγή λαθών πριν το σχόλιο σημειώστε σε ποια συνταγή ή άρθρο αναφέρεστε.

newsletter

Κάνε εγγραφή για να ενημερώνεσαι πρώτος για κάθε νέα συνταγή

croll bar/ copy paste (παντου)